Településmarketing

A Településmarketing című tantárgy egyetemi tankönyve

A településmarketing a marketing speciális eseteként értelmezendő, így a következőkben célszerű a marketing fogalmából kiindulva felépíteni vizsgálódásunk tárgyát. Ez azonban egyáltalán nem egyszerű feladat. A marketing ugyanis egyike azoknak a divatos kifejezéseknek, amelyekbe korunk embere lépten-nyomon belebotlik, de jelentéséről csak elnagyolt és igen gyakran csupán pontatlan fogalmat képes alkotni. Hogy a leggyakoribb – és nem is csupán a laikusokat érintő – tévedést említsük: a marketingről a többségnek „valamely termék vagy szolgáltatás népszerűsítése”, a „reklám” ugrik be annak ellenére, hogy a szakirodalom fő árama már réges-régen leszámolt az efféle leegyszerűsítő megközelítésekkel. Ideje tehát nekünk is továbblépnünk egy szabatosabb meghatározás felé.

Csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le a terméket.

Cikkszám: 9786155889134 Kategóriák: , Címke:
Cikkszám:
9786155889134
ISBN:
9786155889134
Szerző:
Buskó Tibor László, Tózsa István,
Megjelenés éve:
2019
Kiadó:
Ludovika Egyetemi Kiadó
Kiadás helye:
Budapest
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
150
Sorozat címe:
-
Sorozatszerkesztő:
Tózsa István