Részletes szállítási és fizetési információk

Megrendelés

A honlapon keresztül történő online vásárlás menete a következő:

Ha megtalálta a keresett terméket, kattintson a „Kosárba teszem” feliratra. A kosárba helyezett termékeket a felső menüszalagon található bevásárlókocsi ikonban ellenőrizheti le.

Ha az adott könyv/termék mellett a Kosárba felirat helyett az Előjegyzés szó jelenik meg, az azt jelenti, hogy a könyv/termék jelenleg nem kapható. Amennyiben az Előjegyzés gombra kattint, úgy a weboldal automatikusan rögzíti az előjegyzést. Az előjegyzéshez felugró ablak segítéségével bejelentkezés szükséges az oldalra. Az előjegyzett termékről a rendszer Ön és a kiadó rendszerére automatikusan e-mailt küld, így Ön értesítve lesz, kiadónknál pedig felrögzítésre kerül az előjegyzés.

A felső menüsorban található bevásárlókocsi ikonra kattintva láthatja, hogy mely termékek milyen mennyiségben és értékben kerültek eddig a kosarába. Tovább vásárolhat a webáruházban, a Kosárba helyezett termékeket törölheti, vagy a “Pénztár” gomb megnyomásával átkerülhet a fizetési felületünkre.

A regisztrációval a honlap használója egyúttal hozzájárul ahhoz, hogy megadott adatait az NKE Campus XXI. Nonprofit Kft. az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint jogszerűen kezelje.
A Kosár felületen lehetősége van a szállítási és a fizetési mód, a szállítási és számlázási adatok megadására.

Amennyiben regisztrált felhasználóként jelentkezik be a honlapra, bejelentkezés után kiválaszthatja az átvételi módot, fizetési módot, megadhatja a számlázási adatokat és a szállítási címet. A rendszer a regisztrált adatait kínálja fel elsődleges választási lehetőségként, de megadhat más számlázási, szállítási adatokat is, amelyeket a jövőben szintén felkínál majd választási lehetőségként a honlap.

Az ÁSZF elfogadását követően a Rendelés véglegesítése gombra kattintva elküldheti megrendelését, a véglegesítés után a rendszer átirányítja egy oldalra, ahol a megrendelés sikerességéről és a megrendelés sorszámáról kap automatikus választ. Ezzel egyidejűleg visszaigazoló e-mailt kap a megadott e-mail-címére.

Az üzemeltető a honlapon található webshopban elsődlegesen könyveket kínál fel megvásárlásra magánszemélyek és közintézmények részére. Könyvkereskedői megrendeléseket a honlapon keresztül nem tudunk teljesíteni, azokkal kapcsolatban kérjük, vegyék fel a kapcsolatot a kereskedelmi munkatársunkkal (buki.beata@uni-nke.hu).

A vásárlónak lehetősége van arra, hogy a honlapon termékeket válasszon ki és rendeljen meg. A termékre vonatkozóan ismertetést kap a terméket bemutató oldalon.

A 2020. 07. 01-je előtt létrehozott felhasználói nevét és jelszavát a továbbiakban nem tudja használni, ezért kérjük, vásárlás esetén ismételje meg a regisztrációt.

Felhívjuk figyelmét, hogy hírlevelet csak külön ebből a célból történt regisztráció esetén küldünk. Erre a Hírlevél menüpontban van lehetőség.

A vásárlónak lehetősége van arra, hogy kiválassza a kívánt terméket, amely egy virtuális vásárlókosárba kerül.

A vásárlási folyamat végén összegzést kap a rendeléséről, amely tartalmazza a megrendelt termékeket és azok – az általános forgalmi adóval növelt – értékét (postaköltség nélkül). A megrendelés elküldése előtt ellenőrizheti és módosíthatja a megrendelését.

Amennyiben szeretné megváltoztatni a már véglegesített megrendelését, ezt a megrendeléstől számított 12 órán belül írásban jelezze az üzemeltető felé az ÁSZF 1. pontjában rögzített elérhetőségek valamelyikén.

A már postázott megrendelések esetében nincs lehetőség az eredeti megrendelésben foglaltak vagy a kiszállítás módjának megváltoztatására.

Az áruk külső megjelenése eltérhet a honlapon látottaktól.

A vásárló a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Az üzemeltető kizárja felelősségét, amennyiben a vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

Az üzemeltetőt a vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Az üzemeltetőt nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem az üzemeltetőnek felróható okból hozzáférhetővé válik.

Árak

A megrendelés időpontjában a honlapon feltüntetett árak irányadók a megrendelés tekintetében. Az árak nem tartalmazzák a megrendelés teljesítése során keletkező postai és esetleges egyéb szállítási költségeket. A belföldi csomagpontra történő kiszállítás 2024.03.21.-től díjai a GLS futárszolgálattal bruttó 1900 Ft, az MPL futárszolgálattal bruttó 2300 Ft, míg a házhozszállítás költsége a GLS futárszolgálattal bruttó 2350 Ft, az MPL futárszolgálattal bruttó 3000 Ft.

Amennyiben megrendelésének végösszege meghaladja a 15 000 Ft-ot, postaköltség felszámítása nélkül küldjük el csomagját. A webáruházban megjelenő postázási költségek belföldi kézbesítési cím esetén érvényesek. Külföldi szállítási igény esetén a rendelés súlyának és a célországnak megfelelő szállítási díjat egyénileg tudjuk meghatározni. Erről írásban egyeztetünk a vásárlóval.

A Ludovika Egyetemi Kiadó könyveire a postai szállítás és a budapesti Ludovika Könyvesboltban (1083 Budapest, Üllői út 82. Oktatási Központ) történő személyes vásárlás esetén is 10-20% kedvezményt biztosítunk. A leszállított internetes árat minden kiadványunk mellett megtalálják. A kedvezmény mértéke egyes termékek esetében eltérő lehet.

Az árakat az üzemeltető állapítja meg, és fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos árucikkekre nem vagy az általános mértéktől eltérően biztosít árengedményt.

Az üzemeltető megtesz mindent azért, hogy a honlapon megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért az üzemeltető felelősségére a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadók.

Megrendelés feldolgozása és szállítás. Szállítási feltételek

A Megrendelés véglegesítése gomb megnyomásával a vásárló ajánlatot tesz, amellyel fizetési kötelezettsége keletkezik, és amelyre a megrendeléstől számított kettő munkanapon belül e-mailben az üzemeltető visszaigazolást küld. Nem minősül visszaigazolásnak a megrendelés elküldését követő automatikus rendszerüzenet.

Az üzemeltető a beérkező megrendeléseket kettő munkanapon belül feldolgozza, a raktáron lévő, szállítható terméket legkésőbb 10 munkanappal a megrendelés beérkezése után kiszállítja.

Ha a vásárló megrendelést küld a honlapon keresztül, és az üzemeltető a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló és az üzemeltető között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz kettő munkanapon belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

Az üzemeltető jogosult a megrendelés teljesítését egyedi feltételhez kötni, amennyiben a vásárló
a) korábban utánvéttel vásárolt, de a terméket nem vett át,
b) korábbi bankkártyás vásárlása/fizetése utóbb törlésre került a bank által,
c) korábban vitatott reklamációja során megállapítást nyert, hogy kifogása alaptalan volt.

Az üzemeltető a fenti esetekben jogosult a fizetési, szállítási vagy egyéb feltételeket egyedileg meghatározni (pl. kizárólag előreutalással történő fizetés kikötése, kizárólag személyes átvétellel történő szállítás stb.)

Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az üzemeltető erről haladéktalanul tájékoztatást küld, és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszaindítja a kifizető kártyára a tájékoztatást követően legkésőbb 14 napon belül. A sztornózott tranzakcióval kapcsolatban a vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

A webáruházban megjelenő postázási költség belföldi kézbesítési cím esetén érvényes. Külföldi szállítási igény esetén a rendelés súlyának és a célországnak megfelelő szállítási díjat egyénileg tudjuk meghatározni. Erről írásban egyeztetünk a vásárlóval.

Csomagot postafiókcímre nem tudunk küldeni.

Szállítási módok:

Személyes átvételre budapesti üzletünkben van lehetőség a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül:

Ludovika Könyvesbolt
Nemzeti Közszolgálati Egyetem (Oktatási Központ)
1083 Budapest, Üllői út 82.
Nyitvatartás: hétfőtől csütörtökig: 7.30 – 16.00-ig, pénteken: 7.30 – 13.30-ig
Telefon: +36 1 432 9000/20444
E-mail: vasarlas@ludovika.hu

Házhoz szállítás futárszolgálattal (GLS vagy MPL Futárszolgálat)
Házhoz szállítás esetén megadhatja lakcímét, munkahelyének címét, tartózkodásának címét. Ez esetben mobilszám megadása célszerű, mert a GLS vagy MPL automatikus sms-értesítést küld a kézbesítés napján.

Csomagpont átvétel (GLS vagy MPL Futárszolgálat)
Amennyiben a megrendelt terméket nem tudja átvenni házhozszállítással munkanapokon 8-16 óra között, választhat csomagpont átvételt. Ez esetben mobilszám megadása célszerű, mert a GLS vagy MPL automatikus sms-értesítést küld az átvétel napján.
A beérkezett megrendeléssel kapcsolatban információt vevőinknek munkanapokon 8–16 óráig a +36 1 432-9000/444-es telefonszámon, illetve a vasarlas@ludovika.hu e-mail címen adunk.

Fizetési feltételek

Az üzemeltető a honlapon megrendelt terméket utánvételes postai szállítással, illetve online bankkártyás rendszeren keresztül történő fizetést követően küldi ki. Felhívjuk figyelmüket, hogy csak közintézmények fizethetnek utólagos átutalással, magánszemélyek, cégek számára a számla kiállítását követő előreutalásra van lehetőség. Kérjük, a megjegyzés rovatban jelezzék, amennyiben átutalással szeretnének fizetni.

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott termékek megrendelése után Önt a Simplepay weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolguk, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a Fizetés bankkártyával feliratra kattintanak, majd a Simplepay fizetési szerverén megadják a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját. A Simplepay a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A Simplepay a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a Simplepay hibaüzenetben közli a hiba okát.

A megrendelés értékének és a szállítási, valamint postázási költségek megfizetéséig a termék az üzemeltető tulajdonát képezi.

Elállás

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog tekintetében a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a az irányadó.

„20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A jelen pontban hivatkozott kormányrendelet 29. § (1) bekezdése szerinti esetekben a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát. A 29. § (1) bekezdés j) pontja alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével. Az elállás joga nem érvényesíthető továbbá letölthető tartalom (elektronikus könyv) vásárlását, a szolgáltatás igénybevételét követően.

A webáruházunkban megvásárolt termékeket személyesen hozhatja vissza, vagy postai úton kiadói könyvesboltjának címére küldheti vissza a vásárláskor kapott számlával együtt. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

Elállás esetén a termék visszaküldésének díja a vásárlót terheli.

Az elállás joga nem érvényesíthető továbbá, amennyiben internetes megrendelését személyesen veszi át az üzemeltető könyvesboltjában. A vásárlónak ebben az esetben az üzletben átvétel előtt lehetősége van a termék megfelelőségéről meggyőződni.

Sérülésmentes termék és számla ellenében a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszatérítjük a termék vételárát, és az esetlegesen felmerült, törvényileg meghatározott egyéb költségeket.

Az üzemeltető követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Reklamáció

Termékkel, szállítással, fizetéssel kapcsolatos további reklamációt a vasarlas@ludovika.hu e-mail-címen, illetve a +36 1 432 9000/20444-es telefonszámon tehetnek. Részletes kivizsgálást névvel és címmel ellátott írásbeli panasz esetén tudunk indítani. Levelezési cím: NKE Campus XXI. Nonprofit Kft., 1450 Budapest, Pf. 86.

Termék hozzádva a kosárhoz.
0 termék - Ft