A Z generáció médiahasználata

4.299 Ft

Jelenségek, hatások, kockázatok

cyberbullying x sexting x pornóinfluencerek x online ismerkedés x ghostingolás x videós lánykérés x sharenting x szülés élő adásban x lájkfüggés x pandémia x online oktatás x Zoom x bedrótozott generációk x fake news x dezinformáció x sztárok x celebek x online gyász x cancel culture x médiatelített társadalom x tartalmi dömping x lineáris média x nemlineáris média x multitasking x televízió x okostelefon x okosóra x okosszemüveg x közösségi oldalak x Facebook x Instagram x Snapchat x TikTok x Twitter x YouTube x Buzz x Impact x botrányok x influencerek x bloggerek x vloggerek x szelfikultúra x testkép x kikozmetikázott világ x szupervékony modellek x túlméretezett idomok x veszélyek x streaming x háború x politika x DeepFake x virtuális valóság x kiterjesztett valóság x kevert valóság x hologramok x influencer kommunikáció x gerillamarketing x negatív reklám x trash celebek x adatlopás x újgenerációs fesztiválok x figyelemgazdaság x reality műsorok x nomofóbia x FOMO x FOBO x MOMO

Monitorok és kütyük között élünk, az elektronikus tömegmédia hétköznapjaink szerves részévé vált. A fiatalok okostelefonnal a kezükben szocializálódnak, a szórakozás, a tanulás, a tájékozódás nagy része átkerült az online térbe. Egyre inkább a digitális világ határozza meg, mit gondolunk a világról és önmagunkról.

Meg kell ijednünk ettől?
Mivel töltik a tinédzserek az idejük túlnyomó részét, és milyen hatással lesz ez rájuk?
Meg tudjuk jósolni, mit hoz a jövő, s merre haladunk?

Guld Ádám médiakutató könyvében világos és letisztult válaszokat ad ezekre a kérdésekre, ahogy az alapfogalmaktól a legújabb médiatrendekig sorra veszi a digitális világ jelenségeit. Segít megérteni a fiatalok médiahasználati gyakorlatait és szokásait, de arra is rávilágít, hogy a Z generáció igazi trendszetter nemzedék, ugyanis a náluk megfigyelt mintázatok egy-két éven belül általános szokásokká válnak. Elmondhatjuk tehát, hogy a Z generáció ismerete kulcs a jövő megértéséhez.

DR. GULD ÁDÁM médiakutató, kommunikációs szakember, tanácsadó, egyetemi docens. Kutatási területe a kortárs médiakultúra, ezen belül több mint tíz éve foglalkozik generációs kommunikációval és a médiában megszerezhető ismertség jelenségével. Két önálló kötete és számos tanulmánya jelent meg, rendszeresen szerepel szakértőként a hazai médiumokban.

Csak 2 maradt készleten

somdn_product_page
Kategóriák: , Címke:
ISBN:
9789636040314
Szerző:
Guld Ádám,
Megjelenés éve:
2022
Kiadó:
Libri Könyvkiadó Kft.
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
356
Kötés:
kartonált