A márkanév ereje

4.980 Ft 4.482 Ft-10%

A legfontosabb márkázási döntés a márkanévválasztás. A nevet ugyanis a cég marketinganyagaiban mindenképp használni kell, legyen szó honlapról, közösségimédia-kampányról, tévészpotról, egy nyomtatott kiadványról vagy épp egy értékesítési prezentációról. Márpedig ha a név nem jó, akkor hiába remek a marketing. Ha viszont jó, az rengeteget segíthet. A könyv elméleti és gyakorlati oldalról egyaránt elemzi a márkák, a márkázás világát. Több szempontból is definiálja ezeket, rendszereket alkot, de bemutat egy rövid márkatörténelmet is, ahogy azt is, hogy jelenleg melyek a legértékesebb márkák, és hogyan számítják ki ezek értékét. A mű nagy része természetesen a név erejéről szól: kiderül, hogy milyen csoportokba sorolhatók a márkanevek, hogyan és ki dönt az elnevezésről, miért fontos a név hangzása már önmagában is, miként válasszunk olyan nevet, amely az interneten is működik, vagy éppen mire figyeljünk nemzetközi környezetben, hogy ne váljunk nevetségessé. De hasznos tippeket lehet olvasni arról is, hogy a név mellé hogyan érdemes szlogent választani, illetve mi alapján lehet eldönteni, hogy a márka logóterve, arculati terve megfelelő-e.
Papp-Váry Árpád, a „márkadoktor” a Budapesti Metropolitan Egyetem Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánja, egyben a kereskedelem és a marketing alapszak és a marketing mesterszak vezetője. Rendszeresen tart  branding tréningeket, illetve végez tanácsadói munkát. A Magyar  Marketing Szövetség alelnöke.

Készleten

Kategóriák: ,
Cikkszám:
9786155376214
ISBN:
9786155376214
Szerző:
Papp-Váry Árpád
Megjelenés éve:
2020
Kiadó:
Ludovika Egyetemi Kiadó
Kiadás helye:
Budapest
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
214
Méret:
236 x 168
Formátum:
B5
Kötés:
Kartonált
A márkanév ereje
4.980 Ft 4.482 Ft-10%