Showing 451–455 of 455 resultsSorted by latest
-
Országmárka-építés
Az országmárka-építés napjaink marketingtudományának egyik legaktuálisabb, legfontosabb és legizgalmasabb területe, még ha a kifejezéstől sokan idegenkednek is.
Papp-Váry Árpád korábbi könyve, az Országmárkázás – Versenyképes identitás és imázs teremtése definiálta az országmárkázás céljait, bemutatta alapvető modelljeit, és megalkotott egy lehetséges rendszert, miközben a tevékenység korlátait sem hallgatta el.
Jelen kötet egyfajta folytatásként néhány kiemelt elemre fókuszál. Először is a márkanevet, az országnevet és annak fontosságát taglalja. Az országszlogenekről és ors
-
Etiópia
Etiópia jelentősége az elmúlt két évtizedben felértékelődött, ahogy az ország – túllépve az 1980-as évek válságain – a kelet-afrikai régió egyik legbefolyásosabb szereplőjévé vált. Jelen kötet célja, hogy a magyar közönség számára tudományos igényességgel, de ismeretterjesztő jelleggel szintetizálja a friss kutatási eredményeket az országról, és kézikönyvül szolgáljon az Etiópia iránt érdeklődőknek. A szerző reméli, hogy a kötet lendületet adhat a hazai etióp tanulmányoknak (Ethiopian Studies): az elmúlt években, évtizedekben ugyanis alig néhány kötet és tanulmány jelent meg itthon a kele
-
Nemzetközi jog II.
A “Nemzetközi jog” című tankönyv különös részének nevezett II. kötet kívánja bemutatni – a teljesség igénye nélkül – a nemzetközi jog egyes speciális területeit. E területnek (az állam nemzetközi jogi helyzete, a nemzetközi folyók joga, a tengerjog, a világűrjog, az emberi jogok rendszere, a delicta iuris gentium, a diplomáciai és konzuli kapcsolatok joga, a kollektív biztonság elve stb.) kiválasztásában könnyen felfedezhető egyrészt a tradíciók követése, másrészt szubjektív szempontok is.
-
Jó Állam Jelentés 2019
Letöltés -
Jó Állam Jelentés 2016
Letöltés