Showing 361–364 of 364 results
-
Országmárka-építés
Az országmárka-építés napjaink marketingtudományának egyik legaktuálisabb, legfontosabb és legizgalmasabb területe, még ha a kifejezéstől sokan idegenkednek is.
Papp-Váry Árpád korábbi könyve, az Országmárkázás – Versenyképes identitás és imázs teremtése definiálta az országmárkázás céljait, bemutatta alapvető modelljeit, és megalkotott egy lehetséges rendszert, miközben a tevékenység korlátait sem hallgatta el.
Jelen kötet egyfajta folytatásként néhány kiemelt elemre fókuszál. Először is a márkanevet, az országn
-
Etiópia
Etiópia jelentősége az elmúlt két évtizedben felértékelődött, ahogy az ország – túllépve az 1980-as évek válságain – a kelet-afrikai régió egyik legbefolyásosabb szereplőjévé vált. Jelen kötet célja, hogy a magyar közönség számára tudományos igényességgel, de ismeretterjesztő jelleggel szintetizálja a friss kutatási eredményeket az országról, és kézikönyvül szolgáljon az Etiópia iránt érdeklődőknek. A szerző reméli, hogy a kötet lendületet adhat a hazai etióp tanulmányoknak (Ethiopian Studies): az elmúlt években,
-
Jó Állam Jelentés 2019
Letöltés -
Jó Állam Jelentés 2016
Letöltés