Településmarketing

A Településmarketing című tantárgy egyetemi tankönyve

A településmarketing a marketing speciális eseteként értelmezendő, így a következőkben célszerű a marketing fogalmából kiindulva felépíteni vizsgálódásunk tárgyát. Ez azonban egyáltalán nem egyszerű feladat. A marketing ugyanis egyike azoknak a divatos kifejezéseknek, amelyekbe korunk embere lépten-nyomon belebotlik, de jelentéséről csak elnagyolt és igen gyakran csupán pontatlan fogalmat képes alkotni. Hogy a leggyakoribb – és nem is csupán a laikusokat érintő – tévedést említsük: a marketingről a többségnek „valamely termék vagy szolgáltatás népszerűsítése”, a „reklám” ugrik be annak ellenére, hogy a szakirodalom fő árama már réges-régen leszámolt az efféle leegyszerűsítő megközelítésekkel. Ideje tehát nekünk is továbblépnünk egy szabatosabb meghatározás felé.

Only logged users can download this product.

SKU: 9786155889134 Categories: , Tag:
Item number:
9786155889134
ISBN:
9786155889134
Author:
Buskó Tibor László, Tózsa István
Year of publication:
2019
Publisher:
Ludovika Egyetemi Kiadó
Place of publication:
Budapest
Language:
Magyar
Page:
150
Series title:
-
Series editor:
Tózsa István