31–40 termék, összesen 319 db
-
Akció!
Dél-Erdély és Bánság
5.980 Ft5.382 Ft Kosárba -
Akció!
Dél-Alföld
5.980 Ft5.382 Ft Kosárba -
Akció!
A járási rendszer kialakítása
A járás, mint közigazgatási területi egység, a magyar közigazgatás történetében sok évszázados múltra tekint vissza. A járások a történeti források szerint a XII. században jöhettek létre, és elnevezésük arra utal, hogy a korabeli közlekedési eszközökkel egy nap alatt be lehetett járni. Egyébként a járás, mint közigazgatási szerv, a királyi vármegye része volt, és bizonyos közigazgatási feladatokat látott el, mint például adóbeszedés, adóössze
1.980 Ft1.782 Ft Kosárba -
Akció!
A határmentiség dimenziói Magyarországon
A könyv Magyarország egészére vonatkozóan elsőként vállalkozik a határmentiség és a határon átnyúló kapcsolatok kérdéskörének az átfogó vizsgálatára, szoros összefüggésben az európai integrációs folyamatokkal, különös tekintettel az államhatárok és a különböző intézményesült határközi struktúrák szerepére, elválasztó vagy összekapcsoló jellegére, a schengeni külső határok funkcióira. Az európai egyesülési törekvéseket régtől fogva
5.980 Ft5.382 Ft Kosárba -
Akció!
A földrajzi tényezők szerepe a településfejlődésben
A szerző a településfejlődést befolyásoló földrajzi tényezőket a Fehér-Nyikó vízgyűjtője, a Székely-Sóvidék valamint e két területhez kapcsolódó Görgényi-Hargita vulkáni peremfennsík viszonylatában ismerteti. Egyéni kutatások, mérések, megfigyelések, valamint a hozzáférhető adatok fölhasználásával értékelte a három székelyföldi kistáj természeti adottságait, bemutatta a társadalmi, gazdasági tényezők tér és időbeli változásainak számos
3.980 Ft3.582 Ft Kosárba -
Akció!
A márkanév ereje
A legfontosabb márkázási döntés, hogy mi a márkanév. Ez az ugyanis, amit a cég marketinganyagaiban mindenképp használni kell, legyen szó bár egy honlapról, egy rádióreklámról, egy nyomtatott kiadványról vagy épp egy ügynök értékesítési prezentációjáról. Márpedig ha a név nem jó, akkor hiába remek a marketing. Ha viszont jó a név, az rengeteget segíthet. A könyv elméleti és gyakorlati oldalról egyaránt elemzi a márkák, a márkázás világát. Több
4.980 Ft4.482 Ft Kosárba -
Akció!
Nemzetközi marketing
A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők számára készült, részben pedig az érdeklődőknek szóló szakkönyv, amely végigvezeti az olvasót a nemzetközi marketing fontosabb területein. Az első három fejezet a nemzetközi marketing alapfogalmaival, elméleti és környezeti hátterével foglalkozik, majd a következő fejezetekben a piacválasztás szempontjait elemzik a szerzők, részletesen tárgyalják a külpi
4.980 Ft4.482 Ft Kosárba -
Akció!
Tudós nemzedék, magyar szellemóriások
Az 1880-1915 közötti évtizedekben született fiatalok soraiban nőtt fel és vállalt a tudományok művelése iránt elkötelezettséget az a tudós csapat Magyarországon, amelynek kiemelkedő szerepe volt a huszadik század tudományos fejlődésében. Ezek a fiatalok Magyarországon születtek, a hazai iskolarendszerben tanultak. A könyv azt a kérdést vizsgálja, milyen hatása volt a korszak magyarországi közoktatási és tudományos rendszerének a tudós nemzedék megjelenésé
2.980 Ft2.682 Ft Kosárba -
Akció!
Az iskola időarcai
“A koncepcionálisan és szerkezetileg is kivételesen igényes munkának már a címe is sokat ígér. Az iskoláról mint pedagógiai vagy társadalmi intézményről a szakirodalomban sok szó esik, azonban az iskolai szervezet, a benne folyó történések és az időszociológiai megközelítés összekapcsolása teljesen újszerű megközelítés, s mint ilyen nemcsak az iskolaszociológia, de más szociológiai-pedagógiai szakmák számára is számos újdonsággal és tanulság
4.480 Ft4.032 Ft Kosárba -
A “háború utáni háború” 1919-1933
A versailles-i szerződés tiltó rendelkezéseinek megkerülése, kijátszása, a weimari Németország és az antant hatalmak közötti ellentétek nemcsak európai dimenzióban zajlottak. A háború utáni háború folytatódott 1919-1933 között, s kiterjedt az ibero-amerikai térségre is. Az I. világháború utáni szerződések a vesztes Németország számára szűk mozgásteret jelöltek ki. Németország azonban olyan szabad térdimenziókat célzott meg az 1920-as években, melly