A márkanév ereje

4.980 Ft 1.494 Ft-70%

A legfontosabb márkázási döntés, hogy mi a márkanév. Ez az ugyanis, amit a cég marketinganyagaiban mindenképp használni kell, legyen szó bár egy honlapról, egy rádióreklámról, egy nyomtatott kiadványról vagy épp egy ügynök értékesítési prezentációjáról. Márpedig ha a név nem jó, akkor hiába remek a marketing. Ha viszont jó a név, az rengeteget segíthet. A könyv elméleti és gyakorlati oldalról egyaránt elemzi a márkák, a márkázás világát. Több szempontból is definiálja ezeket, rendszereket alkot, de bemutat egy rövid márkatörténelmet is, ahogy azt is, hogy jelenleg melyek a legértékesebb márkák, és hogyan számítják ki ezek értékét. A mű nagy része természetesen a név erejéről szól: kiderül, hogy milyen csoportokba sorolhatók a nevek, hogyan és ki dönt az elnevezésről, miért fontos a név hangzása önmagában, miként válasszunk olyan nevet, ami az interneten is működik, vagy éppen mire figyeljünk nemzetközi környezetben, hogy ne váljunk nevetségessé. De hasznos tippeket lehet olvasni arról is, hogy a név mellé hogyan érdemes szlogent választani, illetve mi alapján lehet eldönteni, hogy a márka logóterve, arculati terve megfelelő-e.

Az új, átdolgozott kiadás már elérhető honlapunkon.

Készleten

Kategóriák: , Címke:
Cikkszám:
9786155376184
ISBN:
9786155376184
Szerző:
Papp-Váry Árpád
Megjelenés éve:
2013
Kiadó:
Ludovika Egyetemi Kiadó
Kiadás helye:
Budapest-Pécs
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
320
Méret:
139 mm * 214 mm
Sorozat címe:
-
Kötés:
kartonált
A márkanév ereje
4.980 Ft 1.494 Ft-70%