Országmárka-építés

Az országmárka-építés napjaink marketingtudományának egyik legaktuálisabb, legfontosabb és  legizgalmasabb területe, még ha a kifejezéstől sokan idegenkednek is.

Papp-Váry Árpád korábbi könyve, az Országmárkázás – Versenyképes identitás és imázs teremtése definiálta az országmárkázás céljait, bemutatta alapvető modelljeit, és megalkotott egy lehetséges rendszert, miközben a tevékenység korlátait sem hallgatta el.

Jelen kötet egyfajta folytatásként néhány kiemelt elemre fókuszál. Először is a márkanevet, az országnevet és annak fontosságát taglalja. Az országszlogenekről és országlogókról szóló részek érdekes kategorizálást nyújtanak arról, hogy melyek a leggyakrabban használt megoldások. Ezt követően  a  komplexebb verbális és vizuális arculat is előkerül, majd az országmárka-kommunikáció eszközeit bemutató fejezet még tágabb perspektívát kínál.

Végül, de nem utolsósorban a szerző összegyűjtötte, hogy Magyarország milyen szlogenekkel élt az elmúlt évtizedekben, milyen kampányokkal népszerűsítették hazánkat, és kiderül az is, hogy miért pont WOW Hungary a jelenlegi jelmondat.

Csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le a terméket.

Kategóriák: , Címke:
Cikkszám:
9789635313372
ISBN:
9789635313372
Szerző:
Papp-Váry Árpád,
Megjelenés éve:
2020
Kiadó:
Ludovika Egyetemi Kiadó
Kiadás helye:
Budapest
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
172
Sorozat címe:
-