Nemzetközi marketing

4.980 Ft 1.992 Ft-60%

A Nemzetközi marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben résztvevők számára készült, részben pedig az érdeklődőknek szóló szakkönyv, amely végigvezeti az olvasót a nemzetközi marketing fontosabb területein. Az első három fejezet a nemzetközi marketing alapfogalmaival, elméleti és környezeti hátterével foglalkozik, majd a következő fejezetekben a piacválasztás szempontjait elemzik a szerzők, részletesen tárgyalják a külpiaci megjelenés különféle formáit és azt, hogy milyen esetekben milyen stratégiát érdemes kialakítani a mai piaci környezetben. Az utolsó négy fejezetben a nemzetközi termék- és árpolitika, a külpiaci disztribúciós megoldások és a piacbefolyásolás részletes tárgyalása viszi közelebb az olvasót a nemzetközi marketing gyakorlatához.

Készleten

Kategóriák: , , , Címke:
Cikkszám:
9789639542068
ISBN:
9789639542068
Szerző:
Rekettye Gábor, Fojtik János
Megjelenés éve:
2009
Kiadó:
Ludovika Egyetemi Kiadó
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
310
Formátum:
B5
Sorozat címe:
Studia Oecinomica
Kötés:
kartonált
Nemzetközi marketing
4.980 Ft 1.992 Ft-60%